Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Σαν εσμειξε η Μοιρα με τον Στεναγμο / Πηλαβάκη Δέσπω

Σαν εσμειξε η Μοιρα με τον Στεναγμο
σ ενα σμιξιμο πουμοιαζε πιοτερο
με βιασμο παρα ερωτα
τον καιρο της καταραμενης γενιας
γεννηθηκα
Μερες κοιλοπονουσε η Μοιρα η μανα μου
μα απο φοβο κρατιομουνα μεσα της
Σκληρη η μανα μου ουτε μανα ουτε μητρια
θα με τιμωρουσε το ηξερα
Πως ν αγαπησει το μπασταρδο της ντροπης
Ηταν Χειμωνας σαν ηρθα στον κοσμο
μα δεν με ζεστανε η αγκαλια
της Μοιρας της μανας μου
Αντι για γαλα φαρμακι μουδινε
και τονομα μου Θλιψη μ ονομασε
Πρωτα παιχνιδια τα δακρυα
Οτι θυμαμαι κτυπηματα
και τιμωρια στη γωνια
Μοναδικο καταφυγιο
η αγκαλια του πατερα
κι ας ηταν κρυα και σκληρη
Κι ετσι μεγαλωσα πολεμωντας
την απορριψη της Μοιρας της μανας μου
Κι ετσι θα φυγω
σαν καταραμενο παιδι
ΔΕΣΠΩ ΠΗΛΑΒΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου