Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

ΟΣΟ ΘΑ ΖΩ !


Οσο ζω και αναπνεω
Και οσο η καρδια μου χτυπα
Θα χτυπα για την πατριδα
Και το χωριο που αγαπα !
Οσο ζω και αναπνεω
Για την κυπρο θα χτυπα
Για την πατριδα που πονα
Θα χτυπα για το χωριο μου
Που σαραντα χρονια καρτερα
Χωριο μου δεν σε ξεχασα
Και ποτε δεν θα το κανω
Μα πιο πολυ θα σ’αγαπω
Οσοτου να πεθανω
Την λευτερια να ελθη
Με αγωνια καρτερω
Να την δω προτου πεθανω
Για να παω στο χωριο
Δεν νομιζω πως ζηταω
Τοσα πολλα μες την ζωη
Να γυρισω μονο θελω
Πριν την στερνη μου πνοη
Χωριο μου θα γυρισω
Στα χωματα σου τα ιερα
Καπια μερα το ελπιζω
Και θα μηνω παντοτινα
Πατριδα μου για σενα
Γυρισα απ’την ξενητεια
Για ναμαι στην αγκαλια σου
Ως τα γεραματα μου τα βαθεια
Οσο ζω και αναπνεω
Για σενα παντα θα πονω
Και στην στερνη πνοη μου
Θα φωναξω το ονομα σου

Κυπρος μου σε αγαπω !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου