Κυριακή 12 Μαΐου 2019

ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΑΗΤΟΣ / ΜΑΡΟΥΛΛΑ ΠΑΝΑΓΟΥ


Είσαι εσύ ένας αετός κι εγώ περιστεράκι
και πως φοβάμαι μάτια μου του πόνου το φαρμάκι.
εγώ μόνο τον ίσκιο σου απόμακρα αγναντεύω 
κι ότι μπορεί να μ’ αγαπάς θέλω να το πιστεύω.
Εσύ ψηλά στον ουρανό φτεροκοπάς αητέ μου .
Έγινες πόνος στην καρδιά απόκρυφε καημέ μου
Μα το περιστεράκι σου σε βλέπει πονεμένο
το βέλος της αγάπης σου τάφηκε πληγωμένο
και πως εγώ να σου το πω και πως να σ αντικρίσω
το βλέμμα μου που δεν τολμώ σε σένα να γυρίσω
είσαι εσύ πολύ ψηλά αγάπη να σε φτάσω
έχω αδύνατα φτερά και πως να σε προφτάσω
από καιρό λες μ' αγαπάς ,μα πως να το πιστέψω
του έρωτα λαβωματιά αχ ! πως να την γιατρέψω .
Θα Σ'αγαπώ από μακριά και δίπλα την σκιά σου
θ 'αναπολώ αγάπη μου τα λόγια τα δικά σου .
Το μοναχό το βλέμμα σου που γύρισες σε μένα
μαζί με την αγάπη σου θα τα'χω φυλαγμένα
Σαν θησαυρό θα τα κρατώ πάντα μες στην ψυχή μου
κι όπου κι αν πας μην το ξεχνάς πως είσαι η ζωή μου .
Πάρε και το τραγούδι μου να ναι η συντροφιά σου
μαζί με την αγάπη μου που πάντα θαν κοντά σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου