Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΟΨΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ / Κουφοπαύλου Γιώργος


Το γέριμο το κάπνισμα από τσιγάρο, όποιος το συνηθίσει
Του είναι δύσκολο πολύ, μα όχι ακατόρθωτο για να το σταματήσει.
 
Συνάνθρωπε παρέτα πια το κάπνισμα, πάψε να καπνίζεις,
Πρόσεξε την υγειά σου, ανάπνεε αέρα καθαρόν ,μακρόχρονα  να ζήσεις.
 
Πάψε εσύ για να ρουφάς πίσσα και νικοτίνη από τσιγάρο, να κάθεται στα στήθια σου και ο δικός σου ο λάρυγγας, να έχει πάντα βάρος.
 
Καπνίζεις με απόλαυση, μα το δικό σου πνεύμονα με πίσσα σουβαντίζεις
Σου κόβεται η αναπνοή και όλη την ώρα βήχεις.
 
Το ξέρεις ότι είναι κακό μα πάλιν συνεχίζεις, και είναι από συνήθεια εσύ για να καπνίζεις βλάπτει και την καρδιά σου ,αγαπημένε συνάνθρωπε πρόσεξε την υγειά σου.
 
 
Από τσιγάρο γίνεται να πιάσεις και καρκίνο, κι έτσι κ΄εγώ ορκίστηκα ποτές μου να μην πίνω ,για να έχω το στήθος μου γερό, ν΄αντέχω να δουλέυκω
Και τον αέρα καθαρόν , για να τον αναπνέω.
 
 
Γλυτώνω και την πούγκα μου κάμνω τζ΄οικονομίααν τύχει και
Μου έρθει καμιά αναποδιά ή καμιά απενταρία.
 
 
Κοίταξε να απαλλαχτείς κι΄εσύ που το τσιγάρο και στέκει στη δική σου θέληση,
Να πάψει πια το στόμα σου, να γίνεται φουγάρο.
 
 
Δεν είναι φαίν ούτε νερόν που το χρειάζεται φίλε ο οργανισμός σου, αν τα καταφέρεις
Και κόψεις τον, θα γιάνει και ο λαιμός σου.
 
 
Καλιώρα του που γλύτωσε που έπινε και τον έκοψεν τον καταραμένο το τσιγάρο και
Απέκτησε γερόν οργανισμό, βάλλει τα με τον χάρον.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου