Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Κουνήσου Μούχλα : Ποιητική Συλλογή του Κώστα Πατίνιου (εκδόσεις Αρμίδα 2014) (μικρό απόσπασμα)

 Οι εικαστικές δημιουργίες είναι 
της κας Πόλας Χατζήπαπα





Είναι τέχνη να τρέχεις.

Είναι  τέχνη να τρέχεις .
όπως το να αγαπάς, να ερωτεύεσαι,
να πέφτεις, να σηκώνεσαι,
Να συγχωρείς, να ταπεινώνεσαι.
Γιατί η ευτυχία είναι επιλογή,
που βρίσκεται σε κίνηση.









Μαύρο περιβραχιόνιο (Μαραθώνιος Βοστώνης)

Έλεγα να τρέξω με μαύρο περιβραχιόνιο
στους προσεχείς αγώνες
ως ένδειξη πένθους,
μα κάτι μέσα μου φωνάζει:
«Μην είσαι τόσο υποκριτής.
Συνέχισε να τρέχεις χαμογελώντας,
ως ανάχωμα σε κάθε είδους τρομοκρατία».

Με αντίπαλο εμένα

Τα πόδια  σπρώχνουν την ψυχή
και η ψυχή τα πόδια
και στο ταξίδι της ζωής
περνάω τα εμπόδια.

Πληρώνω το αντίτιμο
στου δρόμου τα διόδια,
τρέχω να φτάσω να χαρώ,
όσα μου  ΄χει ταμένα,
σ΄ ένα αγώνα αντοχής
με αντίπαλο εμένα.


 Και μια μέρα ξεκίνησε να τρέχει

Και μια μέρα ξεκίνησε να τρέχει,
να τρέχει και να τρέχει,
έτσι χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Και καθώς προχωρούσε,
έβρισκε πολλούς λόγους,
τόσους που δεν τους πρόφτανε.
Και έτρεχε
και τρέχει
και θα τρέχει.

Στον κάμπο των ονείρων σου 1
Στον κάμπο των ονείρων σου

Θέλω να τρέξω στον κάμπο των ονείρων  σου 
σαν μικρό παιδί ξυπόλητο, ημίγυμνο,
να επανατοποθετήσω,
να επαναπροσδιορίσω
τη σχέση μου με το χώρο,
τη σχέση μου με το χρόνο,
τη σχέση μου με μένα,
τη σχέση μου με σένα.
Θέλω να τρέξω
στον κάμπο τον ονείρων  σου,
να σε προλάβω πριν ξυπνήσεις,
να μας βρει αγκαλιά  η αυγή
και ύστερα,

άμα θες, συνεχίζουμε  μαζί…

1 σχόλιο: