Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

[Επειδή κι εγώ τυγχάνω ακραιφνής Αριστοκράτης...] / Εύσκιος Πεύκης (Ευέλθων Πιτσιλίδης)

Εύσκιος Πεύκης (Ευέλθων Πιτσιλλίδης)


Επειδή κι εγώ τυγχάνω ακραιφνής Αριστοκράτης
και αφρόκρεμα του γένους -καθό Δούξ της Πιτσιλλιάς-
κάθε ευγενής Φαμίλια με καλεί στα γεύματα της, 
στους χορούς ,τας εσπερίδας κι έχω σχέσεις υψηλάς! 
Προσεκλήθην τελευταίως εις του Κόμητος Σπυρή 
πούδινεν εις το Ζακάκι μιάν μεγάλην Εσπερίδα
για την ονομαστικήν του την χρονιάτικην γιορτή 
και μου σύστησε να γράψω εις το Σουαρέ τι είδα. 
Και εγώ στο κέλευσμα του υπακούων ταπεινώς, 
στιχουργών σας αραδιάζω κάθε τι λεπτομερώς:
Σαν μικρό παλάτι είχε στολισθεί το Μέγαρο του 
και λακέδες φρακοφόροι φύλαγαν την είσοδο του, 
μήπως εκ παραδρομής μπή κανένας που δεν είναι από ράτσαν ευγενής! 
Δι ηλεκτρικών λαμπτήρων πολυχρώμων και απείρων ήταν φωταγωγημένον, 
σκάλες δάπεδα στρωμένα με βαρύτατα χαλιά, τα δωμάτια γεμάτα ευγενών προσκεκλημένων 
από το Βουνί την Λάνιαν, Μαραθάσαν και Σολιά! 

.....

πηγή: http://limassolinhistory.blogspot.com.cy/2010/01/blog-post_31.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου