Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Τρία (3) Ποιήματα της Μαρούλλας Πανάγου



ΠΡΟΣΕΥΧΗ

Η αμαρτία εκεί να επιμένει
Ο πειρασμός
να ζητά την ψυχή μου
κι όμως Κύριε τόσες φορές
με προστάτεψες από μένα
Τώρα η αδυναμία μου
πέφτει στα γόνατα
Σώσε με και τούτη την φορά
Δώσε την δύναμη
και την επιμονή
στο δικό μου όχι .
Σώσε με από εμένα .



Μαύρα μάτια αγαπημένα

Αν θαρρείς ότι σου λείπω
στείλε μου μία σου σκέψη
Θα σου στειλω πρώτος , λέξη
τριαντάφυλλο στον κήπο
Αν θαρρείς ότι σου λείπω
μύνησέ μου να ξανάρθω
τρέχοντας εγώ θε ναρθω
στείλε μου μόνο τον μίτο
Για να μη χάσω τη στράτα
κι άνοιξε ξανά την πόρτα
όλα να γενούν σαν πρώτα
μην μ'αφήνεις μαυρομμάτα
Έρημη η καρδιά μου τώρα
απο τότε που 'χεις φύγει
με την θλίψη να τυλίγει
καθε μου στιγμή και ώρα.
Συνεχίζει η ελπίδα
πως ακόμα μ'αγαπάς
πόσο ακόμα να κρατάς
κι η καρδιά στην καταιγίδα
Πως αντέχουν μακριά μου
μαύρα μάτια αγαπημένα
γύρισε ξανά σε μένα
για να ανοίξει η καρδιά μου .
Η χαρά στο σπιτικό μου
να μπει με τον ερχομό σας
μαυρά μάτια στον καημό σας
έχω χάσει το μυαλό μου .


Στέλνω την καλημέρα μου για να σας ανταμώσει
μαζί με το χαμόγελο λίγη χαρά να δώσει
Σ' όσους πονάνε εύχομαι περαστικό να γίνει
αιώνιος δεν γίνεται ο πόνος για να μείνει
Προσπάθεια χρειάζεται γιαυτό χαμογελάστε
στείλετε πίσω την ευχή όσο μακριά και να' στε
Όταν εβγαίνει απ' την καρδιά δεν θα χαθεί στον δρόμο
τον υπογράφει η ψυχή της καλοσύνης νόμο
Ας τον ακολουθήσουμε χαμένοι δεν θα βγούμε
αγάπη όταν δίνουμε γαλήνη θε να βρούμε
Όση κι αν δίνει η καρδιά πάντοτε περισσεύει
σκορπά το ρόδο ευωδιά δίχως να λιγοστεύει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου