Θέλω πίσω τον χρόνο να γυρίσω
όμορφα χρόνια, ναι να ξαναζήσω
την δίψα μου να σβήνω από πηγές
και όχι από "μπουκάλες πλαστικές".
Θέλω πίσω τον χρόνο να γυρίσω
τέρμα, με ψευδαισθήσεις να με πείσω
πως έχω χίλιους φίλους στην οθόνη
μα "Άνθρωπον ουκ έχω" νιώθω μόνη.
Θέλω πίσω τον χρόνο να γυρίσω
να μ' έστελναν την στάμνα να γεμίσω
κι εκεί στην γεροβρύση του χωριού μου
να έπεφτα στ' αγκάλια του καλού μου.
Θέλω πίσω τον χρόνο να γυρίσω
για μια στιγμή ,τα μάτια μου πριν κλείσω
να νιώσω κείνο το πρώτο το φιλί
που 'ταν σαν γαργαρο νεράκι της πηγής .
Μι' αγάπη όμορφη κι αγνή που δεν πονεί
γεύση δροσιάς νεράκι της πηγής
μα ο έρωτας σε καίει σαν φωτιά
και αφήνει μόνο στάχτες στην καρδιά ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου