Α Ρ Ι Θ Μ Ο Λ Α Γ Ν Ε Ι Α / Βοσκαρίδης Πάμπος
σονέτου στρεβλώνω τους στίχους
μιμούμενος ύφος λογίου
Ελπίδα εμού του ιδίου
παρόντες να έβρει τους γέρους
που έχουν υπόλοιπα βίου
Εν τούτοις τολμώ να ρωτήσω
το μέτρημα τόσων κρουσμάτων
αλλάζει τον ρουν των πραγμάτων;
Μη γίναμε αριθμολάγνοι;
ας είναι με μέτρο τα μέτρα
ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ / Γαλάζης Λεωνίδας
στο κράτος της σιωπής
κοιμούνται στον βυθό της φορτωμένοι
με σπάνια πετρώματα κι άνθους της τρικυμίας.
στις αποικίες των κοραλλιών
κι ανθίζουν στο σκοτάδι
των οιδημάτων άστρα.
να λουλουδίσουν τα καρφιά
τα χελιδόνια να κρυφτούν
από τις μαύρες συμφορές αποδιωγμένα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ / Ιωαννίδης Κλείτος
Με την υποτστολή της
σημαίας
όλα άλλαξαν όψη.
Το σπίτι ήταν σπίτι,
κ΄ η θάλασσα, θάλασσα.
Ερωτευόμασταν
αναιτιολόγητα, χαμογελώντας.
Μεταθανατίως / Κωνσταντινίδης Στέφανος
και στην ενεργητική
και την παθητική φωνή
και στον ενεστώτα
και τον αόριστο.
Ας μη υποχρεωθούμε
να κάνουμε αποκαλύψεις
και στον τετελεσμένο μέλλοντα.
Αυτά θα τα αποκαλύψει
η νεκροψία των ονείρων
μεταθανατίως.
**
ΨΥΧΕΣ / Πλουτάρχου Ελευθέριος
στα μπαράκια τα λένε όταν πάνε να πιούν.
κι αν στα άδεια δρομάκια της πόλης χαθείς,
το ποτήρι σου άδειο… περιμένω να ‘ρθεις.
Φοβάμαι / Τιμοθέου Ανδρέας
Πρώτα καταργήσαμε το χάδι.
Βρήκε σειρά το άγγιγμα,
η αφή,
το σώμα.
Τώρα, που όσο ποτέ
καθείς μας κατοικεί
στο πνεύμα
με τις σταγόνες του ψωμιού του
απομακρύνει ευκόλως τους ιούς
και την αρρώστια.
Ίσως να είναι ώρα να σκεφτούμε
πόσο πιο σταράτο
πόσο πιο ειλικρινές
ήταν τελικά εκείνο το:
«Νιώθω έρωτα για σένα»
αντί για το
«Είμαι ερωτευμένος μαζί σου».
Οι μετοχές πάντα μας προδίδουν
ενώ τα ουσιαστικά
στέκουν εκεί χωρίς ανάγκη.
Θες δεν θες σου λέει,
για να αρθρώσεις νόημα,
με χρειάζεσαι.
Αυτό, αυτό κατάργησε
η εποχή μας
κι έτσι κλειστήκαμε
ικέτες
σε μια ζωή που πέρασε.
Η φυγή / Ανδρέας Τίφας
Δεν μπορούμε να μείνουμε
Η μεγάλη παραμονή …έχει δυσκολίες
Χρειάζεται να καλύψει αποστάσεις.
Δυστυχώς κάποτε πρέπει να φύγουμε..
Φθάνει η ώρα της αποχώρησης.
Μια Παλιννόστηση (χαικού) / Τσιαήλης Ρ. Χρίστος
τα χαμένα καράβια
φαύλα γαλήνη
πώς εξορία τιμάς
τι μηρυκάζεις
πλανεύτρες πλάτη γυρνάν
θύμησης φρούτα
μιας γενεάς σειρήνων
κατάρτια γυμνά
χαλασμένες πυξίδες
βορράς σαλεύει
κατάρα που απλώνει
δίκτυα παντού
όταν η ησυχία
νικά το παιδί
Ο πίνακας / Χρίστος Χατζήπαπας
ο αμνός της προδοσίας
ο ζηλωτής
ο Τσε Γκεβάρα της όλης υπόθεσης
μιαρός κατά το ιερατείο
ουδόλως ξεχώρισε
δυστυχώς
στον πίνακα
«Οι δώδεκα απόστολοι»
του Αντρέα Καραγιάν.
Τη στιγμή που των ζηλωτών
τ’ αγύριστα κεφάλια
κοσμούν έκτοτε
τον κρανίου τόπο.