Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Εκεί που δεν με σπέρνουν: Ποιητική Συλλογή του Στέφανου Παντελίδη/ 2019

ΕΝΟΧΕΣ· ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ
Στεκόταν το περιστέρι καταμεσής του δρόμου.
Δεν αντέδρασε αυτό
κι εγώ
το παρέκαμψα.

Κι αν ήθελε ν’ αυτοκτονήσει;
Θα έπεφτε απ’ το μπαλκόνι;
Θα έκοβε τις φλέβες του;

Καταμεσής του δρόμου θα στεκόταν
κι εγώ —ο αχρείος—
το απέφυγα.


**

ΑΙΣΘΗΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ
Για χρόνια δεν ήξερα γιατί
αρέσει τόσο στους ανθρώπους
να βλέπουν θάλασσα και ουρανό.

Τώρα καταλαβαίνω
πως είναι επειδή
εκεί
δεν έχει ανθρώπους


**
ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ «ΧΑΜΕΝΟΣ» Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Μα δεν ήταν και κανένας ωκεανός
— πέλαγος ήταν.

Εκεί όπου ένας άσχετος ψαράς
τη βρίσκει την Ιθάκη.

Γυρνούσε -—-λέει— ο πολυμήχανος
από νησί σε νησί
(κι από γυναίκα σε γυναίκα)
ο καημένος.

Και η Πηνελόπη ευτυχώς
δεν τον περίμενε με σταυρωμένα πόδια.

Δούλευε κι αυτή καλά τον «αργαλειό» της.

**

ΜΑΥΡΟ ΚΟΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΟΥ

Τι μαύρο, τι άσπρο;
Τι κοράκι, τι αηδόνι;
Εγώ θα έχω φύγει
— και η ζωή προκλητικά
θα συνεχίζει τον δρόμο της.

**

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΑ «ΕΥΠΩΛΗΤΑ»

θα θέσω τέρμα στη ζωή μου.
«Ποιητής αυτόχειρας»
θα σκίσω τα βιβλία μου
θα φάω μια-μια τις σελίδες
το πρωί θα με βρουν νεκρό
«από υπερβολική δόση ωμής ποίησης»
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου