Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Παιδί μου ματωμένο / Ανδρέου Ειρήνη


Παιδί μου ματωμένο
απ' της Κύπρου την πληγή
παράκαιρα σε έφερα ...
στον κόσμο για να ζήσεις.
Σ΄τούτο τον τόπο
που 'χει χάσει αξίες και ντροπή
παράκαιρα σε έφερα
γι ' αξίες να μιλήσεις...
Παιδί μου ματωμένο
που γι΄αγάπη πολεμάς
και πάσκεις με το λόγο σου
τ΄άδικο να τσακίσεις,
σ΄τούτο τον κόσμο
που σκοτώνει δίχως οίκτο τα παιδιά
παράκαιρα σε έφερα
γι' αγάπη να μιλήσεις....
Παιδί μου ματωμένο
που μας φτύνεις με οργή
παράκαιρα σε έφερα
το ψέμα για να φτύσεις .
Σ' τούτο τον κόσμο
που στο χρήμα έχει θάψει την ψυχή
παράκαιρα σε έφερα
γι αλήθεια να μιλήσεις
Παιδί μου ματωμένο
απ' του κόσμου την πληγή
παράκαιρα σε έφερα
τον κόσμο να γνωρίσεις.
Σ΄τούτο τον κόσμο
αγάπη δεν θα βρείς ούτε κι εσύ
παράκαιρα σε γέννησα
μετ' από με θα ζήσεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου