Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΝΑΧΑ Η ΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ / Μαρούλλα Πανάγου


Ερωτας μοναχά η ποίησή μου
οι λέξεις ,τα φιλιά όπου με πνίγουν
είν η περιγραφή ολοδική μου
κι αλοίμονο! αλοίμονο αν μου φύγουν
Τότε δεν θα υπάρχω μες στην λέξη
που λέει “σ'αγαπώ” που λέει “πεθαίνω”
στον γρίφο της κι αν μ'έχει περιμπλέξει
χίλιες αγάπες “στ'αγαπώ της” ανασταίνω
'Ερωτας μοναχά η ποίησή μου
όπου την γέννησε για μένα ο έρωτάς σου
τότες γεννήθηκαν τα λόγια στην ψυχή μου
στον πόθο για να μπώ μες στην καρδιά σου ..
Το λέει η καθε λέξη στην ψυχή μου
εσύ ο καημός μου, εσύ κι η αγάπη
Τι κι αν δεν έμεινες στον κόσμο μου μαζί μου
έμεινε η ανάσα σου κι ένα αλμυρό μου δάκρυ
Ερωτας μοναχά η ποίηση μου
γεννήθηκε όταν γεννήθηκα κι εγώ
ο λόγος της η ταπεινή Η ύπαρξή μου
ευαίσθητη αλοιώτικη κι ο λόγος για να ζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου