Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Πού έγειρες να τζιημηθείς γιόκκα μου ; του Κωνσταντίνου Κυπριανού


Είχα έναν γιόν γυρέφκω τον
έφυεν που κοντά μου 
είπαν του έν αναγιωτός
έννεν πραγματικός μου γιός
μα κρούσαν την καρκιάν μου <>
Αν έν πρωίν φωνάζω του
τές νύχτες έν τζιημούμαι
γιατί μας εχωρίσασειν
τζιαί πόσα τους χρωστούμεν ;;;;;
Πέρασαν μήνες χρόνια και η κυρά Παναγιωτού
αρρώστησε σοβαρά
Κάποιοι γείτονες φρόντισαν να φέρουν γιατρό να την κοιτάξει ....
Φάρμακον έν έσιη γιατρέ μου
να με γιάνει
άν έσιη βάρμου ένεσην
γλήορα να με πεθάνει ////////
Πιάννει ο γιατρός την ένεσην
τζιαί κάμνει να την βάλει
έππεσεν του τζι'έσπασεν
έπιασεν τον ζάλη >>>>>>>>>
Μανά έν με κατάλαβες ;;;
είμαι ο γιός σου
είμαι εγώ που έφυα
που το πλευρό σου ....
Μανά .... μανά ....μανάάάάάά ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου