Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

ΜΙΑ ΚΟΡΗ


Στο ακρογυαλι καθετε
Μια κορη δακρυσμενη
Της πηραν την αγαπη της
Της θαλασσας το λεει
Καταραμενη θαλασσα
Ταπαλληκαρια κλεβης
Μου πηρες την αγαπη μου
Δεν το καταλαβεννης
Βρε!! Θαλασσα σε μισησα
Οσο τιποτε αλλο
Για σενανε βρε θαλασσα
Στεφανη δεν θα βαλω
Εσυ εισε ετεια θαλασσα
Και ν’ασε καταραμενη
Που εγω θα μηνω μονη μου
Και παντοτε κλαμενη
Ενα αγορι αγαπησα
Και το κρατας κοντα σου
Παντοτινα τον κρατησες
Στην μαυρη αγκαλια σου
Γυρνα μου την αγαπη μου
Δεν εχω αλλο κανενα
Ενα τον ειχα μαγισσα
Τον πηρες απο μενα
Απ’τον καυμο τους εχασα
Την μανα τον πατερα
Και εμηνα πενταρφανη
Στον κοσμο εδω περα
Φερτον κοντα μου θαλασσα
Για να φορεσω τ’ασπρα
Να παντρευτω στην εκκλησια
Σαν τα κοριτσια τ’ αλλα
Θαλασσα σκληρη και απονη
Κανενα δεν φωβασε
Οτι σ’αρεση το κρατας
Κανενα δεν λυπασε
Μα εσυ ολους τους ξεγελας
Μ’αυτη την ομωρφια σου
Και δεν κυταζουνε βαθεια
Την μαυρη την καρδια σου !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου