Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ


Κυταζω τ’αστρα τ’ουρανου
Και βαζω στο μυαλο μου
Αραγε τ’αστρο που θωρω
Θωριτο το χωρκο μου?
Αστρο μου σε παρακαλω
Φωτιζε το χωρκο μου
Προσεχε σε παρακαλω
Ουλους τους χωρκανους μου
Το αστρο συγγινηθηκε
Και μ’ουπε θα το κανω
Οσο εσυ προσευχεσε
Τζιε εγιω δεν θα πεθανω
Γιατι δουλεια μ’αναθεσες
Τζιε πρεπη να την καμω
Εμεις τα αστρα καμνουμε
Αυτα που μας ζητουνε
Φταννη να ειναι αγαπητα
Αυτα που θα μας πουνε
Και να τους πης αστερι μου
Πως ειμαι στο πλευρο τους
Καθε στιγμη καθε λεπτο
Τους εχω στο μυαλο μου
Δωσε τους την αγαπη μου
Τα χερετησματα μου
Και τα παιδια τους τ’αγαπω
Σαν νατανε δικα μου
Στον υπνο μου στο ξυπνιο μου
Ειμαι τζιεγιω μετα τους
Τζιε στο χωρκο δκιανευκουμε
Τζιε ειμαι αναμεσα τους
Εγιω ποττε δεν εφυα
Μακρα που το χωρκο μου
Γιατι η καρδκια μου εμηνε
Τζιαμε με το μυαλο μου
Ειμουν μιτσια τζιε γερασα
Ασπρισαν τα μαλια μου
Με εφαε η ξενηδκια
Τζιε εχασα την λαλια μου
Σε πιο να πω τον πονο μου
Σε πιον τα βασανα μου
Που εχασα τον τοπο μου
Τζιε τρεχουν ασταματιτα

Τα μαυρα δακρυα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου