Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Ντίνος Κυπριανού: Τρία (3) ποιήματα

ΛΙΓΟ ΧΩΜΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ 

Λίγο χώμα να πάρω μαζί μου
σ'ένα μπουκαλάκι έτσι , να ησυχάζει η ψυχή μου
λίγο χώμα δικό σου ..

Θα το ποτίζω με τα δάκρυα μου
αφού δεν μπορείς να έρθεις εσύ κοντά μου
λίγο χώμα δικό σου ...

Αυτό το χώμα μου θυμίζει τα όσα ζήσαμε
σε αυτό το χώμα την ζωή μας χτίσαμε ..

σ'ένα χώμα νεκρό και οι δυό δακρύσαμε
με αίμα το χώμα ποτίσαμε ,
... μα πάνω απο το χώμα χωρίσαμε ..

Λίγο χώμα να πάρω μαζί μου ,
λίγο χώμα δικό σου .


***


Να κυλίσει το αίμα μου να ρθεί να σε βρεί
τον εθνικό ύμνο κρυφά να στον πεί .

Θα ξυπνήσουν οι νεκροί σου
θα ανασάνει η γή σου ..

Την ζωή μου μόνο για σένα θα δώσω
έστω και με το αίμα μου να σ'ανταμώσω ..

Ξύπνα ΚΕΡΥΝΕΙΑ του βορρά χτύπα τα καμπαναριά
το αίμα το ελληνικό γύρισε
το χώμα σου το ιερό ΕΛΛΑΔΑ μύρισε ..

ΞΥΠΝΑ και αγκάλιασε το
για σένα τόδωσα ΠΟΤΕ δεν σε πρόδωσα ..


***

Αν θα πετώ με τα πουλιά
κι'άν θα βρεθώ σ'άλλη αγκαλιά

τίποτα δεν βλέπω τ'όνειρο μου είναι μαύρο
ψάχνω κάτι νά'βρω , αληθινό ,
με χίλια ταξιδεύω πόσο μακρυά θα φτάσω
πρέπει να προφτάσω , τον ουρανό ...

λένε δεν μπορούνε οι αγγέλοι ν'αγαπάνε
δάκρυα κυλάνε , στον χωρισμό,
όταν θα σε χάσω τα πουλιά αλλού με πάνε
δέν θα σε ξεχάσω , και δεν μπορώ ...

ίσως αργά να λυτρωθώ

μπορεί εκεί να γεννηθώ ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου