Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

ΓΥΡΩ Σ΄ ΕΝΑΝ ΤΑΦΟ / Ευγένιος Ζήνων

1

Ω! τι ζηλιάρα αυτή η καρδιά, που τον κρυφό μου πόνο 
δεν τον αφήνει να χυθεί σ΄ ολόπικρο σκοπό
κι έτσι για σένα, δύστυχε πατέρα, ένα μόνο 
φτωχό τραγούδι - αλοίμονο-  δεν μπόρεσα να πω. 

2

Μαγιάπριλο. Ολάνθιστος ο κήπος σου κι ωραίος. 
Χρώματα μύρια κι ευωδιές στην κάθε του γωνιά 
και δίπλα στην αμυγδαλιάν άνθισε κρίνος νέος.
Τι ομορφάδα μα μαζί και πόση απονιά!

3

Σκυφτός στο μνήμα σου ακουμπώ τ΄ αυτί στην κρύα γη.
Μίλα, σ΄ ακούω , λέγε μου, είμαι σιμά σου εγώ.
Πέρασαν τα μεσάνυχτα, επρόβαλλε η αυγή
κι ακόμα εγώ τον πόθο μου τον πλάνο κυνηγώ. 

4

Καλοκαιράκι επιθυμιές στη κάθε μια καρδιά, 
γλυκά τα λόγια του έρωτα και πολυητημένα
το παιχνιδιάρικο πρωί, την πρόσχαρη βραδιά, 
όλα γυρεύουν έρωτα κι εγώ γυρεύω Εσένα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου