Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

Όλες οι μέρες χιόνι : Ποιητική Συλλογή της Αβρααμίδου Χριστιάνα εκδοθείσα το έτος 2005

1.

ΣΤΑΜΑΤΑ να μπαίνεις εμπόδιο
στην ευτυχία μου και μη ζητάς την
υπέρβαση να κάνω. Χρόνια
 ολόκληρα μου πήρε να σου μοιάσω
 χρόνια να παραμορφωθώ.


2.

ΕΝΑ εκατομμύριο λέξεις έχω να πω, ένα
εκατομμύριο θάλασσες. Ένα εκατομμύριο λάθη
στο σακάκι μου, μα "ας είναι που φεύγεις η
 τελευταία αυτή φορά".
Έπαψε η ηχώ στην αμμουδιά... Ο καιρός δε
 λέει να φτιάξει.
Ένα πρόχειρο έβαλα στο τραπέζι πρωινό,
δίπλα του, εκατομμύρια λάθη...

3.

ΕΧΕΙ πολύ φεγγάρι απόψε, και από τότε που
σε αγάπησα αυτά τα φοβάμαι.
Είναι λες και χρωστάς στα περσινά
 καλοκαίρια μια χάρη. Είναι λες και
ακούμπησες τον παλιό εαυτό σου στο πλάι.
Περιττό το φεγγάρι απόψε. Και από τότε που
σε αγάπησα, φοβάμαι.

...

14.
ΕΙΜΑΣΤΕ δύο τελευταίες στιγμές
τίποτα άλλο.
15.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ μέρα αγγίξω το Τέλειο,
με πάσα λεπτομέρεια
τις απορίες σου θα λύσω.
Μεγαλώσαμε και πρέπει να παραδεχτούμε
έρωτα κάναμε
μα δεν κάναμε παιδί.

...

45.
ΔΕΝ ξέρω να αγαπώ.
Μα ξέρω όμως να σκοτώνω.
Φέρε μπροστά μου εκατομμύρια στρατό,
και αν είσαι μέσα εσύ
σκοτώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου