Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Είσαι ο λόγος

Όταν η αγάπη μ’άφησε
σφράγισα την πόρτα της ψυχής μου
κι άφησα απ’έξω τα αισθήματα
μάταια να ψάχνουν ανοίγματα
Κι εκεί που έλεγα πως τέλειωσε
πως έσβησε η πιο μικρή πνοή μου
ήρθες εσύ και ξαναγέμισε
η άδεια θέση στη ζωή μου

Είσαι ο λόγος που θέλω να ζω
είσαι η ανάγκη ξανά να γελώ
να γράφω τραγούδια να τα τραγουδώ
στον κόσμο πάλι μπροστά να βρεθώ

Δε σε περίμενα όταν φάνηκες
δεν ήμουν έτοιμη για σένα
μα ήσουν καλός κι έτσι με κέρδισες
κι ένιωσα άνθρωπος μα και γυναίκα
Είσαι η μοίρα μου μα και η ελπίδα μου
είσαι η αγάπη κι η ευτυχία μου
είσαι το κάτι ο έρωτας είσαι
μα πάνω απ’όλα ο φίλος μου είσαι

Είσαι ο λόγος που θέλω να ζω
είσαι η ανάγκη ξανά να γελώ
να γράφω τραγούδια να τα τραγουδώ
στον κόσμο πάλι μπροστά να βρεθώ
Να τραγουδώ, να γελώ και να ζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου