Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Νεφέλη


Ποια μπόρα σ' έχει ρίξει
μέσα μου

και χρόνο με τον χρόνο ριζώνεις

πιο βαθιά στην κάθε μου ίνα

στο κάθε αιμοσφαίριό μου -

τραγούδι δαιμονισμένο

ανάγλυφη πληγή η αφή σου

στροβιλιζόμενη σκέψη

επίμονα με καθηλώνει,

το πείσμα σου

κάθετος βράχος

που ρίχνεται μέσα στη θάλασσα

τα μάτια σου σε διαστολή

κάτω από κραδασμούς ηλεκτροσόκ

ενεδρεύουν αδυσώπητα

και θλιμμένα το σκοτάδι,

προσποιούμαι τον ανήξερο

ένας αδαής σαλτιμπάγκος

κι η διεισδυτικότητά σου

με ξαφνιάζει

ουρλιάζω στην ανυποψίαστη αίσθηση

της απουσίας σου, 

κάτω από αψίδες μια άχρονης

ελευθερίας μετακινείσαι και

μετατοπίζεσαι μέσα μου κορίτσι

κάτω απ' τις λεύκες αυλής

ερειπωμένου σπιτιού μεταλλάσσοντας

το σκοτάδι σε φως

την οδύνη σε τραγούδι

κρατώντας τα χρόνια της εφηβείας σου

κάτω απ' το χώμα

σε λήκυθο υπόγεια

να τρέχει το αίμα σου

στις φλέβες μου μέσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου