Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΑΝΕΛΠΙΔΗ ΑΓΑΠΗ


Αγάπη μου στην σκέψη σου, αναρριγά η καρδιά μου
συγγνώμη αν σε πόνεσα, σαν είσαι η χαρά μου 


Είσαι η χαρά κι ο πόνος μου, είσαι το βασανό μου
μα να σε βγάλω αδύνατο, αγάπη απ το μυαλό μου 


Κι αν στην ζωή εμείς ποτέ, δεν θα συναντηθούμε
Εσένα ονειρεύουμαι, τα βράδυα που κοιμούμαι 


Την πρώτη καλημέρα μου, λέω την καθε μέρα
στην σκέψη σου καθε πρωί, ναν' όμορφη η μέρα 


Σε λέω αγάπη, μα σκιά είσαι στο όνειρό μου
και βασιλιάς κατακτητής, στον κάθε λογισμό μου 


Αγάπη είσαι κι έρωτας, κι εμένα βασανίζεις
είσαι το πεπρωμένο μου, και την καρδια μ'ορίζεις 


Μακάρι να ταν δυνατό, να σμιξει το κορμί μας
να γίνομ' ένα μάτια μου, για όλη την ζωή μας 


μ'ανάμεσά μας βρίσκεται χάος που μας χωρίζει
το πεπρωμένο αγάπη μου, μον ο Θεός ορίζει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου