Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Ανθός πορτοκαλιάς

Το ημερολόγιο έδειχνε 12 Φεβ 2012 όταν ο ποιητής της Κύπρου Στέφανος Ζυμπουλάκης συνθέτει με τον ποιητικό οίστρο που τον διακρίνει τον ΑΝΘΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑΣ.
Τιμή μας γιατί γνωρίζουμε ένα άνθρωπο που η αγάπη του για την Πατρίδα- πόλη του, την  Αμμόχωστο ξεδιπλώνεται με μια αφάνταστη λεπτότητα και μας την μεταδίδει με μια λατρεία που αγγίζει τα όρια του πάθους.

12 Φεβ 2012


Ανθός πορτοκαλιάς η Αμμόχωστος

ανθός επιστροφής

με του Ακταίου τα όνειρα

στη μνήμη του Φαλήρου.

Θα ξανάρθω αγαπημένη, θα ξανάρθω

στη Σαλαμίνια γη μου

με της ευχές της προσευχής

με την αγάπη του κεριού

με το φτερούγισμα τ΄ Αη Νικόλα.

Μεσ΄  τα καντούνια του Σταυρού

τ΄ αηδόνι ανασαίνει.

Αηδόνισμα ρυθμού¨

Ελληνικό Γυμνάσιο, Λύκειο Ελληνίδων

καθώς αηδόνια της πορτοκαλιάς

τραγούδι επιστροφής να σιγομουρμουρίζουν


Γιορτή του ήχου αστερισμοί

κιτρομηλιάς η νιότη.

Σήμερα, αύριο, το αιώνιο

Αμμόχωστος μορφή

κι ανθρώπινο το κάστρο.

Βελούδινο το θρήσκευμα  η Λευτεριά

καμπαναριό η ζωή μας

καθώς του κάνιστρου οι ανθοί

τη θάλασσα αγναντεύουν .

Ένα το κύτταρο ΕΣΥ  της Άνοιξης ανάσα

Ένα το μόριο ΕΣΥ ανάσα επιστροφής

ανάσα ο ήλιος του Θεού ,

ΕΣΥ βασίλισσα πορτοκαλιά

κι εγώ πολίτης στο άρμα σου ψυχή.

Ψυχή μου ΕΣΥ

Ψυχή μου ΕΓΩ

Ψυχή μου ΑΥΤΟΣ

Κι όλο το φως ΨΥΧΗ ΜΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου